Bespaar het me

zaterdag, augustus 26, 2006

The making of...de Proteq-campagne (4 & einde)

Sinds begin januari is het snel gegaan : in zeer korte tijd leerden we uit wekelijks onderzoek dat Nederlanders Prinses Pecunia herkenden. En aardig vonden !

Wij blij natuurlijk. Het geeft altijd wel een goed gevoel als ineens je buurman weet waar je werkt en een bepaalde reclame kan opnoemen. Zeker als hij erbij kan vertellen dat hem wel aanspreekt.

Alle cijfers vertelden hetzelfde : bezoek aan de site, aantal lezers van de reclame in de kranten, luisteraars naar de radiocommercial. Daarom waren we erg blij. Hierna hebben we voornamelijk acties gevoerd met Pecunia via de post of email of via de website.

Wat we het komende najaar willen doen is meer gaan vertellen wie het bedrijf nou is dat nu nog teveel achter Pecunia staat. En waarom de producten interessant zijn. Dat staat dus nog te gebeuren.

Zie daar : een kort verslag van onze campagne tot nu toe, zodat je iets meer begrijpt van het bedrijf, de prinses en de campagne.