Bespaar het me

donderdag, november 02, 2006

Top 10 meest bizarre schademeldingen

Norwich Union is een Engelse autoverzekeraar en ik weet niet wat de aanleiding was, maar ze hebben hun top 10 meest bizarre schademeldingen bij elkaar gezocht.

Misschien geloof je het onderstaande niet, maar dat krijg je als je bizarre meldingen zoekt. En hoewel ik Proteq nog niet zover heb kunnen krijgen : geloof mij dat er nog veel gekkere dingen dan het onderstaande mogelijk is.

In dit geval komen de meest gekke ongelukken door dieren. Gevolgd door voedsel :

Nummer 10 : "Toen ik over de heuvel reed, raakte ik een koe die midden op de weg stond, vervolgens de voorkant van mijn auto raakte en mijn ruit verbruizelde met haar achterkant". (de koe in kwestie overleefde het ongeluk).



Nummer 9 : "Een koe sprong op mijn quad" (zie foto).





Nummer 8 : "Mijn geparkeerde auto werd geraakt door een stier, die ontsnapt was bij een landbouw tentoonstelling".






Nummer 7 : "Ik kon niet remmen, omdat een aardappel vast zat achter het rempedaal"



Nummer 6 : "Terwijl ik stond te wachten voor het stoplicht, vloog een wesp in mijn broekspijp, waardoor ik het gaspedaal indrukte en de auto voor mij raakte"



Nummmer 5 : "Een zebra botste tegen mijn auto toen ik in een safaripark was"







Nummer 4 : "Een kudde koeien likte mijn auto en veroorzaakte schade aan de verf"






Nummer 3 : "Terwijl ik een bocht nam, vloog een van de deuren open en schoot er een bevroren shoarma broodje uit de auto, die een passerende auto raakte en beschadigde"


Nummer 2 : "De auto stond geparkeerd toen een edelhert op de voorklep viel".


En als winnaar kwam uit de bus :

"Een bevoren eekhoorn viel uit een boom en stortte door de voorruit op de passagiersstoel".


Je begrijpt : na het lezen van dit bericht heb ik onze cavia's zo ver mogelijk van mijn auto gezet.