Bespaar het me

maandag, augustus 21, 2006

Pilzen is geen werkwoord

Ik ben alweer terug. Helaas is de software die ik voor dit Blog gebruik, nog niet zodanig handig dat ik volautomatisch de vakantie door kan komen. Dus heb ik Simone bereid gevonden om dit voor mij te doen. Daardoor heb je zo min mogelijk last van mijn afwezigheid gehad.

Kort over mijn vakantie : Pilzen is een prachtige stad in Tsjechie en het is zeker niet de enige fraaie stad in het land. Ook Cesky Krumlov kan ik van harte aanbevelen als je nog op zoek bent naar een behoorlijk authentiek middeleeuwse stad. Mooi om te zien dat het toerisme hier cultuur nog niet kapot heeft gemaakt.

En naast de cultuur is het bijzondere verhaal achter Pilzen, Budweiser bier en Pilsner Urquel in combinatie met een zonnig klimaat meer dan de moeite waard.

Ik kan er weer tegenaan ! (en de dakkoffer heeft zich prima gehouden, dank je)