Bespaar het me

woensdag, september 13, 2006

Een rondleiding door Proteq (foto's)

  


Jullie hebben gelijk : hoe kan ik jullie nu welkom heten op deze Blog van Proteq zonder dat ik dat ook in het echt doe ? Daarnaast schijnen blogs nog iets met transparantie te maken hebben, dus gaan we nu even virtueel door Proteq heen.

Te beginnen bij onze bescheiden hoofdingang : het logo boven de deur en binnen zie je nog net een Prinses Pecunia-banner.

(Ik publiceer de foto's na elkaar, dus begin gewoon bovenaan en scroll dan naar beneden.)

 

Direct naar onze eerste verdieping : dit is de cafetaria/lunchroom/bijeenkomst-ruimte, waar we o.a. onze personeelsbijeenkomsten hebben, zoals eerder beschreven.

 

Een mooi overblijfsel van de vorige huurders : onze open haard. Het gebouw kent overigens nog een : in de voormalige directeurskamer, die nu natuurlijk gewoon voor vergaderen en presentaties gebruikt wordt. Gaat op gas en ziet er gezellig uit.

 

Ons pers/mededelingen-bord : altijd spannend als we weer een onderzoek binnenkrijgen van de Consumentenbond : hoe hoog staan we er in ? En worden we als "Beste Koop" genoemd ? Of gewoon : staan we in de pers en hebben onze tennis/schaatsmannen weer een succes behaald.


 

Nog een typisch ding voor ons gebouw : onze houten trappen. Er was een tijd dat ik hier met 8 treden van af sprong, tot een keer de receptionist dacht dat er iemand van de trap gevallen was. Sindsdien doe ik het wat rustiger. (de receptioniste herkent mijn voetstappen desondanks)


 

De koffiehoek : wie kan zonder ?

  

Een foto van de afdeling Verkoop, die de Proteq-telefoon opnemen en die de chat op de website voeren. Ook wordt hier de telefoon opgenomen voor Routemobiel, Dier en Zorg, Kruidvat en V&D, dus het zijn hardwerkende, flexibele collega's, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in het weekend.

De foto heb ik genomen op een rustige dag : binnenkort een keer met duidelijke gezichten er op, maar dat wil ik ze wel eerst even vragen.