Bespaar het me

zaterdag, december 16, 2006

Kerstdiner Proteq


Vandaag hebben we kerstdiner van Proteq, met partners uiteraard. Behalve die van mij - we hebben het thuis iets te druk met de kleine kids en een verbouwing bovendien. Ik mocht toch even van huis, waarvoor mijn innige dank aan mijn echtgenote.

Gelukkig zijn we ook wat tradities betreft, niet star bij Proteq: geen standaard zuip- en vreetfestijn, neen: we gaan langs drie horeca-gelegenheden met alle dames en heren, want dit hoort bij een mooie begeleide stadswandeling. In Alkmaar (sorry Heerhugowaard). Misschien de volgende keer toch maar in de wijngaarden van Heerhugowaard ?

Ben benieuwd wat de inhoud van de avond zal zijn - alle collega's bij elkaar, partners die ook wat hebben te melden en te vragen, het afgelopen jaar geeft veel om over te praten, laat staan alle veranderingen die we tot het einde van december hebben meegemaakt en gaan meemaken.

Wat zal het opleveren ? Toch weer Oud-Hollandse spelletjes ? Een ronkende donderspeech van 1 uur door een directeur, of toch een geestig verhaal van een collega die iets te vrij vertelt over zichzelf en zijn partner ? Misschien gewoon een spiritueel Kerstverhaal.

Het is toch altijd een bijzonder moment, of kan dit zijn. Veel plezier met jullie eigen diners, de komende tijd - wens je vele onvergetelijke momenten en weinig vreetfestijn. Kom, het is Kerst.