Bespaar het me

donderdag, november 23, 2006

Kiezen en niet delen

Tja, wat moet ik zeggen over het politieke resultaat dat we nu hebben ? Het voelt niet echt duidelijk en prettig aan. Bovendien heb ik alweer mijn buik vol van de afgelopen campagne, dus ik moet niet denken aan wekenlange interviews met politici over "wie-kan-het-eventueel-met-wie-gaan-doen".

Vroeger had je zo'n man op de radio die de voetbalresultaten doorgaf met een bruine, welluidende stem : " Nulll-Nulll" - zo'n gevoel heb ik nu.

Enfin, voor financiele dienstverleners is er even respijt : nog even onzekerheid wat er met de hypotheken gaat gebeuren - toch de grootste bron van beleggingen (en dus inkomen).

En kiezen in meer dan 1 zin : vanochtend moet ik bij de tandarts zijn, die weer hersteld is van zijn slechte rug. Daardoor moest ik een half jaar wachten op een checkup en ik vrees het ergste. Gelukkig kan ik typen ondanks eventuele verdovingen.

Het Null-Null-gevoel houdt dus nog even aan...