Bespaar het me

zondag, oktober 08, 2006

Wat te doen op Zondag ?













Zondag.

Okay, het regent en sporten heeft vandaag ook niet de allure die het normaal heeft.

Mijn laptop voor contact met het Proteq-netwerk heeft er vandaag geen zin in. Ook heeft het geen zin een babbeltje met de mensen van de afdeling Verkoop te maken via de chat : ze zijn er vandaag niet.

Waarom ? Omdat ze weten dat op zondag niemand belt of chat. Die mensen hebben wel iets nuttigers te doen.

Zouden we toch iets op moeten verzinnen : niet hoeven wandelen, verplicht sporten of meubelboulevards bezoeken omdat het zondag is.

Zou zo maar een subonderwerp van deze blog kunnen worden : bespaar me de zondag.

Daar ga ik vandaag eens rustig over nadenken. over slapen (mijn zoon slaapt redelijk, dank je, maar toch moet ik bijslapen), kortom : ik ga een normale zondag beleven. Ook wel eens leuk voor mijn gezin.

Dan zet ik nu Willem Duys op, maak een ontbijt met spek, lees de krant zestig keer, doe het Scryptogram, verschoon wat luiers, kijk Studio Sport en gan dan heeeerlijk vroeg slapen.

Toch wel heerlijk, zo'n zondag.