Bespaar het me

vrijdag, oktober 06, 2006

Meet hoe goed onze chat is

Zoals ik al eerder hier schreef, zijn we bezig met chat op onze site. Livecom is het bedrijf dat de techniek hierachter verzorgt.

Wat echt nieuw is (en wat ervoor zorgde dat het Financieel Dagblad en Telecommerce hierover schreven) : Livecom voegde daar een "Live Conversion-meter" bij : een instrument dat direct bijhoudt hoeveel mensen uiteindelijk een offerte of polis afsluiten en dus de effectiviteit van de chat is.

We willen een innovatieve internetverzekeraar zijn, dus we zien brood in het gebruiken van chat, omdat het instrument tegenwoordig al massaal gebruikt wordt. Niet alleen wordt de chat ingezet voor ondersteuning aan onze bestaande klanten, we verwachten ook veel van de chat als extra servicekanaal voor potentiƫle klanten. Chat is immers sneller dan email en laagdrempeliger dan een telefoontje.

Bij een bezoek aan de site beantwoorden we vragen op snelle en directe manier en dit kan het verschil maken van een bezoeker naar een potentiƫle klant.

En dat we dit als eerste gaan proberen, is natuurlijk spannend en leuk.

We zijn erg benieuwd ! Al een keer gechat met ons ?