Bespaar het me

dinsdag, oktober 03, 2006

Grote twijfels over de halve marathon van Egmond

Een paar maanden geleden had collega Ton een goed idee : we gingen met onze medewerkers de halve marathon van Egmond lopen. Goed om jezelf een doel te stellen, heerlijk voor je lichaam en leuk voor het teamgevoel binnen het bedrijf.

Om dit te stimuleren kregen we van de zaak een dag per week gratis gebruik van fitness center De Geus. Prachtig centrum met genoeg spullen om tenminste 3 goede condities te krijgen.

Met zo'n 25 collega's gingen we de uitdaging aan en spoedden ons naar De Geus.
We werden enthousiast ontvangen met een goed verhaal en een nog betere persoonlijke intake : bloed werd afgenomen & testen gaven aan wat ons startniveau was.
Daarna kregen we ieder een aangepast schema en uitleg van de apparaten en oefeningen, die we het beste konden doen.

Ik stond klaar, was enthousiast, zou echte renschoenen gaan kopen en toen......gebeurde er dus niets meer.

Je moet weten dat ik 1 uur heen en 1 uur terug reis van/naar huis. En dat betekent dat ik alleen kan fitnessen als ik dit onder werktijd kan doen. En het afgelopen half jaar gaf me ab-so-luut geen mogelijkheid om dit te doen.

Dus het persoonlijke kaartje zit ongebruikt in mijn portefeuille, alle goede voornemens en enthousiasme ten spijt. Schoenen zijn ook nog niet gekocht.



Die halve marathon van Egmond...dat wordt dus niets zo. Misschien dat ik het goed kan maken door mijn collega's aan te moedigen ? Of wordt het alsnog een bloedige inhaalslag om briesend van conditie klaar te staan ?

2 Comments:

Een reactie posten

<< Home