Bespaar het me

donderdag, september 07, 2006

Geheime Fotograaf

Als je rechtsonder in deze blog kijkt, dan zie je een serie foto's, afkomstig van een site genaamd Flickr.com. Daar kan je eigen foto's uploaden en je kan ze laten zien door een link ernaar te maken.

In dit geval zie je hier foto's, die een label "proteq" hebben meegekregen. Ze zijn van onder andere schaatsen, de Davis Cup tegen Rusland en van een lanceringsfeest.

Je kan je voorstellen dat ik wat verbaasd was, toen ik ineens andere foto's zag komen dan ik verwachtte !


Ze waren op Flickr gezet door een zekere "Brewskie" en ik had geen idee wie het kon zijn.

Sinds gisteren weet ik dat onze oude collega Marcel hier achter zit : hij was er achter gekomen waar de Blog de foto's vandaan haalde en zette daarom spontaan de nieuwe foto's erop.

(Hij heeft ook deze foto's genomen, dat scheelt).

Bedankt Marcel !

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home