Bespaar het me

dinsdag, september 26, 2006

Veel belangrijker dan verzekeren of wat dan ook

Het is gebeurd !

op 3.32am maandags is mijn zoon geboren. In 5,5 uur gingen we van een licht gevoel op de bank tot bevalling in bed. Thuis en wel, in ons eigen bed net als zijn broers en zussen.

Hij is in 1 woord : prachtig.

Zijn moeder heeft hem geweldig mooi gemaakt, wat volmondig werd beaamd door zijn zussen. En die kunnen het weten - zij spelen elke week met de ideale babyversies van Barbie of andere merken.

De volgende dag liep ik rond als een combinatie van zombie en clochard en veel te gelukkig om mij daar ook maar iets van aan te trekken. Opa's en oma kwamen langs, net als een paar vrienden en lieve buren.

En nu (ik schrijf dit maandagavond) is het donker en stil in huis. Moeder en zoon liggen in een unieke voedingssamenwerking in elkaars ogen verzonken. En papa....zit achter de PC (ook een voeding ?!) zeer moe, maar voldaan.
En hij wil over alles schrijven behalve over verzekeren, internet of marketing.

Kom op : dit is toch veel belangrijker dan wat dan ook !

7 Comments:

Een reactie posten

<< Home