Bespaar het me

dinsdag, augustus 01, 2006

Schade ! Arghh !

Over enkele dagen ga ik met vakantie. Om een gestresst begin voor te zijn, heb ik alvast mijn dakkoffer op de auto geplakt.

Bespaart weer ruimte, moet je maar denken ;)

Om een uur of 3 moet ik in Amsterdam zijn voor een leuke bespreking met Google.(daarover later meer)

Dus ik benader het Amsterdamse WTC, gooi de Tom Tom uit en rijd richting de parking. Even goed kijken waar je er in mag rijden, goed stoppen voor de slagboom en sskkkk-KGEEHEEREREH!!*&%!!.
Stilte.

Yep, je raadt het : ik had met de dakkoffer het dak van de garage geraakt.

Diepe ellende maakt zich van mij meester. "Ook dit nog", etc. Voorzichtig probeer ik achteruit te rijden, maar dat is geen goed idee : met een hels geluid komt de dakkoffer ineens mijn vooruit op glijden.....
En natuurlijk staan er dan ineens tot overmaat van ramp 3 toeterende auto's achter je, terwijl je een koffer van zoveel kilo van je dak probeert af te halen en je eigenlijk wilt gaan razen als de Hulk.

Koffer in de auto gelegd, naar Google gegaan en vervolgens de leasemaatschappij gebeld. De melding is doorgegeven, de man aan de telefoon begon nog net niet spontaan in huilen van het lachen uit te barsten en ik ? Ik ga morgen de leasemaatschappij bellen. Kan ik direct uit eigen ervaring kijken wat er gebeurt als je een "gevalletje schade" hebt.

Ben er wel ziek van. Moet ik hiervan een foto maken ? Tell me.