Bespaar het me

zaterdag, juli 15, 2006

blog van Proteq

Het moet ergens beginnen, hier dus maar.

Mijn naam is Ewout Wolff.Ik ben manager Nieuwe Media bij Proteq en ook verantwoordelijk voor de marketing.
Wie is Proteq ? Een verzekeraar, die direct aan consumenten eenvoudige financiele producten verkoopt. En steeds meer online . En dat al sinds de jaren '70, hoewel het bedrijf officieel sinds 1988 zelfstandig is. Nu is het onderdeel van SNS/Reaal en dus lid van een beurgsgenoteerde Famielje.

Waar ik over wil schrijven ?
Voornamelijk over wat ons drijft om dingen anders dan andere verzekeraars te doen. Daarbij wil ik kijken of het mogelijk is met jou/jullie de lezers en het liefst natuurlijk onze klanten een gesprek aan te gaan. Over en weer vragen te stellen en beantwoorden. Tips van de sluier en liefst de hele sluier oplichten bij verschillende onderwerpen.

Dus wees welkom om deze Blog te lezen, geef gerust commentaar en stel die vragen.